.

21. aug. 2010

Liker lørdager!

For da er papps hjemme hos oss :) Åh, det er så morro!

I dag var vi nede i sentrum her å ruslet litt. Først innom dyrebutikken der jeg fikk ny leke, så heldig er jeg! Så tusset vi rundt å kikket i butikkvindu. Sånne dører som åpner seg helt av seg selv er rare! Måtte bjeffe litt på den, altså, dører skal jo stå stille.. Vi gikk ut på moloen, og til og med på flytebryggen og jeg tok alt med knusende ro. Jeg er jo så trygg på meg selv atte!

Når vi kom jeg lekte jeg å papps på terrassen, imens mamms var inne å vasket leiligheten. Tihii, fin arbeidsfordeling synes jeg!

Forresten, så var i dag første dagen jeg spiste bare royal canin mat! Har hatt sånn miks av det jeg fikk med fra Janne, og RC, men nå er jeg altså helt over på RC. Mamms sier at når jeg blir litt større skal de gå helt over på å fore med Vom&Hundemat. Det høres kjempegodt ut! Så nå må jeg bare vokse fort!

1 kommentarer:

Tore sa...

Heldig-grisen!

Legg inn en kommentar