.

19. aug. 2010

Utstillingstrening!

På tirsdag var vi på "trening" med den lokale hundeklubben. Og skal tro det var morro! Først fikk jeg hilse på snille, gode hunder, og så fikk jeg masse godis. Der var en sånn veldig stresset og ivrig hund der, og den var jeg litt skeptisk til altså.. Men jeg gikk så fint sammen med alle de andre så.

Vi skulle egentlig ikke trene noe spesielt, bare være der sammen med de andre hundene, men så skulle de ha litt utstillingstrening, og jeg var jo ikke trøtt, så da ble vi med litt! (Skal jo ikke si at jeg og mamms ikke har sniktrent litt på "stå pent"en min å sånt da, men det er vår hemmelighet.) Først fikk jeg masse skryt og namnam når jeg sto stille å såg på papps, så skulle vi springe litt og det var så morro! Jeg var kjempeflink, og hun som lekte dommer sa at jeg var et naturtalent. Men når de stikker hendene oppi munnen min altså, det er jeg ikke så stor fan av.. Men blir nok greit det også når vi får trent litt mer på det. Når vi kom hjem var jeg så sliten etter alle intrykkene at jeg bare la meg ned og sov resten av kvelden.

Onsdag bestemte jeg meg for å være litt fant.. Men sånn må da være lov når jeg sov som en engel hele kvelden dagen før!? Jeg fant nemlig ut at blomsterkassen på terrassen har ting som ser ut som mat i seg! Mamms sier valper ikke skal spise lecakuler.. Jeg var uenig.

Voffs! Ellers går ting veldig bra, og jeg er en skikkelig gladgutt!

1 kommentarer:

Janne sa...

Hei
Så flott at dere er fornøyd med Casper. Han er en spesiell gutt. Det ser ut som om at han har funnet seg godt til rette, og det er så godt å høre. Han er en lærevillig gutt, så jeg tror at han lærer fort. Vi ønsker dere lykke til på treninger framover, og vi er så glade for at Casper har fått ett godt hjem. Det betyr alt for oss som oppdrettere. Gi Casper en stor klem fra tidligere matmor.

Legg inn en kommentar