.

28. aug. 2010

Teite sommermåneder!

Gjett hva da? Jeg får ikke være med på valpeshowet likevel jeg da.. De måtte skifte dato så jeg er 10 dager for liten til å være med. Årrrrrrrh, så sinna jeg ble! Vi som har øvet så mye på "stå pent"en min, og springingen. Voff! Jeg er 16 uker dagen før showet, men ikke fylte 4 mnder.. Så teit! Men mamms sier at vi skal finne et valpeshow i nærheten når jeg blir 4 mnder, så jeg skal nok få vise fram mitt vidunderlige vesen snart, likevel!

Jeg har vært litt smådårlig i magen min i dag.. Mamms sier det er fordi jeg spiser alt jeg kommer over.. Men det lukter jo så godt! Kan jo ikke dy meg. Menmen.. Så i dag ble det overkokt ris til middag, og det sier jeg ikke nei takk til! Det var jo namms det da. Så poof, til kvelden igjen var magen bra igjen. Men jeg er litt småslapp da, men fortsatt ufattelig nydelig. Voff til alle sammen!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar